Kupac ima pravo na prigovor odnosno reklamaciju ,u skladu sa zakonskim propisima, prodavcu za fizička oštećenja robe u roku od 8 dana od dana preuzimanja robe, u suprotnom se smatra da je preuzeo robu u ispravnom stanju. Kupac obaveštava prodavca putem maila prodaja@signalshop.rs, u kojem je u obavezi da navede broj porudžbine i broj fiskalnog računa po kojem je plaćanje izvršeno. Prodavac će u Zakonom definisanom roku dostaviti Kupcu na e-mail koji je ostavio kao kontakt reklamacioni list i obavestiti o daljem postupku po pitanju reklamacije.
Ukoliko Kupac želi da odustane/zameni kupljeni artikal dužan je da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, vrati prodavcu robu o svom trošku. Nakon isteka ovog roka nije moguće vratiti robu. Samo neoštećena roba i u originalnoj ambalaži može da podlegne povratu, uz priloženi fiskalni isečak odnosno dokaz o kupovini.
Ukoliko Kupac prilikom isporuke primeti da je pošiljka oštećena ( fizička oštećenja na kutiji) ili da je zaštitna traka oštećena, Kupac nije dužan da preuzme takav paket. O takvoj situaciji najbolje da nas Kupac bez odlaganja obavesti na kontakt telefon, kao što će isto učiniti i brza pošta.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Signal DOO Subotica je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.